mPay S.A. prezentuje wyniki finansowe za czwarty kwartał 2015 roku- 24finanse


Home » Wieści z firm » mPay S.A. prezentuje wyniki finansowe za czwarty kwartał 2015 roku
Lut
23

mPay S.A. z coraz większymi zyskami i ambitnymi planami – wyniki za IV kwartał 2015 roku

• mPay S.A. prezentuje wyniki finansowe za czwarty kwartał 2015 roku.
• Spółka pod kierownictwem Macieja Orzechowskiego, który objął stanowisko Prezesa Zarządu pod koniec września ubiegłego roku, konsekwentnie realizuje nowy strategiczny plan rozwoju. Jego podstawę stanowią: sprzedaż usług integracyjnych w obszarze płatności mobilnych, rozwijanie portfela elektronicznego w technologii MasterPass oraz sukcesywne rozszerzanie portfolio produktów.
• W okresie od października do grudnia mPay odnotował wynik EBITDA 279 tys. zł. oraz zysk netto w kwocie 112 tys. zł. Dla porównania, w III kwartale wynik EBITDA wyniósł 173 tys. zł, a zysk netto 26 tys. zł., co pokazuje, że kroki podjęte przez nowego Prezesa Zarządu mają bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe dynamicznie rozwijającej się spółki, która I kwartał 2016 roku planuje zamknąć z jeszcze lepszym rezultatem.
Notowana na rynku NewConnect spółka mPay S.A – dostawca innowacyjnych rozwiązań w obszarze płatności mobilnych – prezentuje wyniki finansowe za IV kwartał 2015 r. Wypracowany przez spółkę rezultat potwierdza, że mPay S.A. nie tylko kroczy ścieżką stabilnego rozwoju, ale również notuje wyraźne przyspieszenie – zarówno w obszarze podstawowej działalności, jak i w nowych segmentach, w które angażuje się od kilkunastu miesięcy. Zysk netto na IV kwartał roku obrotowego 2015 wyniósł 112 tys. zł. Bardzo dobre wyniki finansowe są efektem m.in. objęcia pod koniec III kwartału 2015 r. funkcji Prezesa Zarządu przez Macieja Orzechowskiego – doświadczonego managera z branży IT. Wyznaczone przez niego kierunki rozwojowe i cele oraz ich konsekwentna realizacja znajdują bezpośrednie odzwierciedlenie w coraz wyższych zyskach i obiecujących perspektywach na kolejne kwartały.
Podstawę realizowanej przez mPay S.A. strategii stanowią: sprzedaż usług integracyjnych w obszarze systemów płatności mobilnych, ciągłe rozwijanie portfolio produktowego i ekspansja na rynki lokalne oraz zagraniczne.
W IV kwartale 2015 r. spółka postawiła na promowanie swojego flagowego produktu – aplikacji mobilnej mPay, dostępnej w wersjach na platformy Android, iOS i Windows Phone, zainicjowała rozmowy z liczną grupą jednostek administracji samorządowej, czego celem jest dalsze rozszerzanie sieci akceptacji płatności mobilnych za parkowanie oraz bilety komunikacyjne, a także wprowadziła na rynek jeden z pierwszych w Polsce portfeli elektronicznych w standardzie MasterPass – mPay Wallet. W obszarze ekspansji zagranicznej, spółka mPay sukcesywnie realizowała procedury, które umożliwią uruchomienie systemu płatności mobilnych w Bahrajnie. Ponadto mPay S.A. rozszerzyła swój zakres kompetencji w ramach współpracy z Grupą LEW S.A., jej większościowym udziałowcem, co otworzyło jej dostęp do sieci potencjalnych nowych klientów.
Należąca do mPay S.A. marka Doładowania.pl w przedmiotowym okresie również notowała stabilny rozwój, co korzystnie wpłynęło na wyniki spółki.
„Wyniki, jakie wypracowaliśmy w ostatnim kwartale ubiegłego roku są bardzo obiecujące. Wiele jednak przed nami. Jesteśmy zorientowani na dalszy rozwój produktów oraz stworzenie interesującej oferty dla obecnych i nowych użytkowników płatności mobilnych. Wczesną wiosną zamierzamy zaprezentować nowe rozwiązania i usługi, stworzone z myślą o segmentach m-payments,
m-commerce oraz e-commerce. Na ten moment mogę wyjawić, że będą one dedykowane zarówno konsumentom, jak i biznesowi” – powiedział Maciej Orzechowski, Prezes Zarządu, mPay S.A.

***
mPay S.A. to wiodący polski dostawca rozwiązań z obszaru m-płatności. Spółka działa na rynku od 2003 roku, tworząc i rozwijając innowacyjne instrumenty umożliwiające realizację transakcji finansowych za pomocą urządzeń mobilnych. Flagowym produktem spółki jest aplikacja mPay umożliwiająca m.in. kupowanie biletów komunikacyjnych, regulowanie należności za płatne parkowanie czy zasilanie telefonicznych kont prepaid za pomocą smartfona lub tabletu. Będąc najdłużej działającym krajowym dostawcą rozwiązań dla m-płatności, mPay S.A. łączy bogate doświadczenie i wiedzę ekspercką z najnowszymi technologiami, idealnie wpisując się w bieżące trendy rynkowe, odpowiadając na oczekiwania użytkowników i wyznaczając standardy w branży. Od 2007 roku, spółka mPay S.A. jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym, uprawnionym do procesowania transakcji realizowanych za pomocą urządzeń mobilnych. Inwestorem strategicznym mPay S.A. jest od 2013 roku Grupa „LEW” S.A..

Related posts:

Comments are closed.

Niezbędnik inwestora





Finansowanie Dotacje unijne Kredyty Faktoring Leasing Venture Capital
Inwestycje Rynek główny NewConnect Private banking Inwestycje alternatywne Komentarze rynkowe
Biznes Zakładam firmę Ubezpieczenia Windykacja Zarządzanie
Narzędzia Studia podyplomowe Wzory biznes planów Umowy do pobrania Druki i formularze Podatki

Bezpłatny przedruk tekstów pod warunkiem zachowania ich treści i stopki autorskiej.
Z artykułów umieszczonych w serwisie 24finanse.pl można korzystać na zasadach licencji Creative Commons.
W ramach serwisu 24finanse.pl stosowane są pliki cookies