Kontynuacja wzrostu sprzedaży Grupy Redan- 24finanse


Home » Wieści z firm » Kontynuacja wzrostu sprzedaży Grupy Redan
Lut
05

Kontynuacja wzrostu sprzedaży Grupy Redan
O 11% do 38 mln zł. wzrosła w styczniu b.r. sprzedaż Grupy Redan w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Poprawa obrotów jest przede wszystkim efektem kontynuacji dynamicznego wzrostu sieci TXM textilmarket.
W skali całej Grupy Redan przychody w styczniu 2016 r. wyniosły 38 mln zł, czyli o 11% więcej niż w tym samym okresie w roku ubiegłym. Powierzchnia wszystkich punktów sprzedaży należących do Redan S.A. na koniec stycznia wyniosła 120,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu
do stycznia 2015.
„Pod względem sprzedaży zaczęliśmy ten rok dobrze. Wysoką 17% dynamikę zanotowaliśmy w sieci TXM textilmarket. Obroty w segmencie modowym także wzrosły, choć nieco mniej dynamicznie – o 3%, jednak szybciej niż wzrost powierzchni sieci sklepów.” – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A.
Sieć dyskontowa TXM textilmarket w minionym miesiącu zapewniła 22 mln zł obrotu, czyli o 17% niż w analogicznym okresie 2015 r. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego liczyła na koniec stycznia 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,8 tys. m2 i była o 17% większa niż na koniec stycznia 2015.
Trend wzrostowy utrzymuje się również w segmencie modowym. Styczniowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash wyniosła 16 mln zł i była o 3% wyższa niż przed rokiem. „Pierwsze, prawdziwie zimowe tygodnie tego roku przyniosły wzrost sprzedaży, jednak koniec stycznia z dodatnimi już temperaturami przyczynił się do wyniku ostatecznie niższego
od przewidywanego w całym miesiącu.” – dodał Bogusz Kruszyński. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec stycznia 2016 r. miały łączną powierzchnię 41,9 tys. m2, czyli o 2% więcej niż w styczniu 2015 r.

***
Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TXM textilmarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei
i Bangladeszu. W Polsce Grupa Kapitałowa zatrudnia dwa tysiące osób. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 660 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll
i Drywash oraz dyskontowe sklepy TXM textilmarket. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka aktywnie wspiera Fundację „Happy Kids”.

Related posts:

Comments are closed.

Niezbędnik inwestora





Finansowanie Dotacje unijne Kredyty Faktoring Leasing Venture Capital
Inwestycje Rynek główny NewConnect Private banking Inwestycje alternatywne Komentarze rynkowe
Biznes Zakładam firmę Ubezpieczenia Windykacja Zarządzanie
Narzędzia Studia podyplomowe Wzory biznes planów Umowy do pobrania Druki i formularze Podatki

Bezpłatny przedruk tekstów pod warunkiem zachowania ich treści i stopki autorskiej.
Z artykułów umieszczonych w serwisie 24finanse.pl można korzystać na zasadach licencji Creative Commons.
W ramach serwisu 24finanse.pl stosowane są pliki cookies