Plast-Box zwiększa sprzedaż w Obwodzie Kaliningradzkim- 24finanse


Home » Wieści z firm » Plast-Box zwiększa sprzedaż w Obwodzie Kaliningradzkim
Gru
04

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, w ciągu 9 miesięcy br. zwiększył sprzedaż w Obwodzie Kaliningradzkim o 32,5% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Ze względu na uwarunkowania gospodarczej geograficzne tego rejonu Plast-Box dostarcza tam głównie opakowania do produktów spożywczych takich jak glazury czekoladowe, owoce, lody, a także ryby. Polski producent opakowań traktuje tę część Rosji jako rozwojowy rynek, a jednocześnie przyczółek do dalszej ekspansji na Wschód.

 – Wciąż poszukujemy możliwości zwiększania sprzedaży na wschodnich rynkach, bo charakteryzują się one dużym potencjałem wzrostu. Dzięki zapotrzebowaniu na wysokiej jakości opakowania i wciąż ograniczonej konkurencji, możemy tam generować znacznie większe dynamiki wzrostu niż na zachodnioeuropejskich rynkach, a jednocześnie osiągać satysfakcjonujące marże. W Obwodzie Kaliningradzkim sprzedajemy  produkty w pośrednim systemie dystrybucji. Współpracujemy tam z dwoma partnerami handlowymi, dzięki czemu skuteczniej docieramy do lokalnych odbiorców szukających w pierwszej kolejności rodzimych dostawców. Wciąż widzimy możliwości dalszego rozwoju skali działalności w tej części Rosji, bo nasze produkty cieszą się zainteresowaniem klientów, a dzięki graniczeniu z Polską możemy zapewnić tamtejszym klientom szybkie dostawy i sprawną obsługę – komentuje Andrzej Sadowski, członek zarządu Plast-Box SA.

Wschód to jeden z głównych kierunków rozwojowych Plast-Boxu. Sprzedaż do krajów spoza UE w tej części Europy po 3 kwartałach br. wyniosła 49,55 mln zł, co oznacza wzrost o 48% r/r. Jednocześnie, rynki te stanowiły już 63% sprzedaży eksportowej realizowanej w tym okresie przez Plast-Box. Producent posiadający fabryki w Polsce i Ukrainie, należące do czołówki europejskiej pod względem nowoczesności parku maszynowego, jest obecny ze swoimi produktami w 30 krajach, w tym niemal we wszystkich krajach unijnych (głównymi rynkami eksportowymi w UE są Wielka Brytania, Niemcy, Łotwa i Francja). Po 9 miesiącach br. sprzedaż eksportowa realizowana przez Plast-Box stanowiła blisko 70% przychodów.

Plast-Box SA

Related posts:

Comments are closed.

Niezbędnik inwestora





Finansowanie Dotacje unijne Kredyty Faktoring Leasing Venture Capital
Inwestycje Rynek główny NewConnect Private banking Inwestycje alternatywne Komentarze rynkowe
Biznes Zakładam firmę Ubezpieczenia Windykacja Zarządzanie
Narzędzia Studia podyplomowe Wzory biznes planów Umowy do pobrania Druki i formularze Podatki

Bezpłatny przedruk tekstów pod warunkiem zachowania ich treści i stopki autorskiej.
Z artykułów umieszczonych w serwisie 24finanse.pl można korzystać na zasadach licencji Creative Commons.
W ramach serwisu 24finanse.pl stosowane są pliki cookies