Graphic S.A. planuje zadebiutować na NewConnect na przełomie III i IV kwartału br.- 24finanse


Home » New Connect » Graphic S.A. planuje zadebiutować na NewConnect na przełomie III i IV kwartału br.
Lip
27

Graphic S.A. – agencja reklamowa, specjalizująca się w realizacji projektów reklam zewnętrznych, systemach identyfikacji wizualnej oraz promocji marki i wizerunku – planuje debiut na alternatywnym rynku NewConnect na przełomie III i IV kwartału br. Spółka zrealizowała private placement o wartości 1 mln złotych. Autoryzowanym Doradcą Spółki jest WDM Autoryzowany Doradca Sp. z o.o.

Środki z prywatnej emisji akcji Graphic S.A. przeznaczy na zakup wyspecjalizowanych urządzeń do produkcji reklam, zwiększenie obszaru działania i rozwój usług.

– „Polski rynek reklamy i poligrafii, na którym działamy od 1992 roku to sektory bardzo perspektywiczne. Prognozy branżowe dotyczące wzrostu rynku reklamy w 2011 roku, w tym reklamy zewnętrznej, na którym również prowadzimy działalność, szacują wzrost tego segmentu na 6 proc. Akcjonariusze Graphic S.A. odczują dobre perspektywy dla rynku reklamy i poligrafii we wzroście wartości naszej firmy.” – mówi Tomasz Mol, prezes zarządu Graphic S.A.

Graphic S.A. zasili nieliczne grono spółek z branży reklamowej na NewConnect.

– „Nasza firma nieustannie się rozwija, a debiut na rynku NewConnect to dla nas kolejny krok w realizacji przyjętej strategii. Środki pozyskane z prywatnej emisji przeznaczymy na zakup nowoczesnych urządzeń oraz na modernizację istniejących maszyn. Dzięki prywatnej subskrypcji będziemy mogli wzmocnić nasze zabiegi marketingowo-reklamowe oraz rozwinąć ofertę usług, a tym samym zdobyć nowych klientów.” – dodaje Tomasz Mol, Prezes Zarządu Graphic S.A.

Spółka Graphic S.A. w 2010 r. osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 3,82 mln zł oraz zysk netto w wysokości ok. 1 mln zł.

***Graphic S.A. jest agencją reklamową, która od 1992 roku prowadzi działalność na polskim rynku reklamy. Firma specjalizuje się w realizacji reklam zewnętrznych, systemach identyfikacji wizualnej, promocji marki i wizerunku. Na strukturę przychodów Spółki składają się: druki wielkoformatowe i ich pochodne, sprzedaż materiałów do druku, konstrukcje stalowe, reklamy zewnętrzne oraz ich montaże, systemy identyfikacji wizualnej.

Graphic S.A. posiada ponad 3,5 tys. klientów, wśród których są zarówno duże podmioty gospodarcze (galerie handlowe, banki), jak i drobni odbiorcy (restauracje, piekarnie). Spółka przewiduje rozszerzenie oferty o usługi kierowane bezpośrednio do podmiotów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Agencja reklamowa Graphic S.A. zbudowała przewagę konkurencyjną na rynku dzięki nowoczesnej linii projektowej, własnej drukarni wielkoformatowej, wysokiej jakości świadczonych usług oraz kompleksowości oferty. Siedziba firmy oraz jej drukarnia znajdują się w Katowicach.

Więcej informacji: www.graphic.pl

Doradca PR:

Public Image Advisors S.A.

Related posts:

Comments are closed.

Niezbędnik inwestora





Finansowanie Dotacje unijne Kredyty Faktoring Leasing Venture Capital
Inwestycje Rynek główny NewConnect Private banking Inwestycje alternatywne Komentarze rynkowe
Biznes Zakładam firmę Ubezpieczenia Windykacja Zarządzanie
Narzędzia Studia podyplomowe Wzory biznes planów Umowy do pobrania Druki i formularze Podatki

Bezpłatny przedruk tekstów pod warunkiem zachowania ich treści i stopki autorskiej.
Z artykułów umieszczonych w serwisie 24finanse.pl można korzystać na zasadach licencji Creative Commons.
W ramach serwisu 24finanse.pl stosowane są pliki cookies